Japonezii au invins si canicula

O companie japoneza are un nou produs extrem de interesant: spray-uri cu spuma rece ca gheata, ce ne sunt promovate ca furnizoare de temperatura rece instant pentru utilizatori. Spray-ul se numeste „Hokkyoku Monogatari” si se traduce ca „Povesti de la Polul Nord”.

Motivul acestei idei ce poate parea bizara unora si posibil la moda altora? „Setsuden”, un cuvant ce in mare s-ar traduce ca economie de energie, a devenit o prioritate nationala printre japonezi, in special dupa cutremurul din Martie. Asa ca, in loc sa lasam aerul conditionat sa munceasca toata vara, poate c-ar fi bine sa urmam sfatul niponilor si sa incepem sa economisim energia. Din nefericire spray-urile racoritoare n-au depasit inca granitele Tarii Soarelui Rasare; totusi este doar o problema de timp pana cand ne vom „fasai” cu totii spuma racoroasa si vom traversa mai usor zile ca cele ce ne asteapta pe noi pana Duminica. (Foto: jp-health, japantrends)

2 comentarii pe “Japonezii au invins si canicula

Comentati?