Daca exista iarba pe camp, dati-i un Leu de Bronz

A ramas creativitatea stearpa? Nu mai are lumea idei? Sau cei din industria publicitatii s-au tot rotit intre ei in toate functiile, juriile si comisiile incat se cere neaparat sange proaspat si minte limpede si zglobie? Cam care sunt intrebarile pe care le-au ridicat aceste postere? Ceva din seria: e oare o idee buna sa folositi un aparat de ras in acea zona? Isi rade ea locurile acelea dar nu si picioarele? Si de ce naiba se epileaza el in semicerc?

Aceste prosoape au fost create de BBDO Germania si lasate in parcuri pe iarba pentru a promova brandurile Gillette pentru barbati si femei. Cannes le-a dat Leul de Bronz pentru „cea mai buna folosire a mediului inconjurător la scara mica”. Pe bune?!!

Eu sincer m-am cam saturat de aceasta tendinta „uite cum am reprezentat marca intr-un mod vizual surprinzator!” care devine predominanta in publicitatea internationala in ultimii 15 ani. Membrii juriilor ce acorda aceste premii (si bloggerii publicitari) nu sunt tinta de piata a clientului. Sau sunt?! (foto: Copyranter)

Comentati?