Cat e domnul din vitrina?

Un magazin frantuzesc le da posibilitatea doamnelor sa isi aleaga din vitrina un domn pentru o intalnire. Site-ul frantuzesc destinat gasirii unui partener „Adopte Un Mec” (Adopta un tip) a deschis recent un butic in inima districtului modei din Paris, unde femeile isi pot alege partenerul intalnirii direct din vitrina.

Barbati in marime naturala ( 😀 cum altfel?!) stau asezati frumos in containere de sticla (de parca ar fi cutiile papusilor Ken) si au nume precum „Mr. Muscle” sau „The Rocker.”

Va puteti imagina cum e sa pleci la cumparaturi pentru niste hainute de firma si sa te intorci in schimb cu un iubit? Se intampla pe Rue de La Bonheur (Strada Fericirii) din Paris. Acest unic boutique de prezentare are etalati in vitrina burlaci eligibili pentru „cliente” care sa-i admire. Ei sunt acolo doar pentru scopuri pur promotionale, si nu-s chiar disponibili de luat „acasa”, insa website-ul ce a venit cu aceasta indrazneata propunere a fost construit pe ideea de a le pune pe doamne in pozitia de a alege, sau cum se mai spune in scaunul soferului.

Se pot inscrie si femei si barbati, insa numai doamnele sunt acceptate pentru a trimite mesaje. Site-ul a fost creat in acest fel pentru ca doamnele useri sa fie scutite de „bombardamentul constant al avansurilor nedorite” si sa „detina controlul comunicarii” pentru a se putea concentra asupra barbatului pe care-l doresc. „Barbatii pot doar sa-si posteze fotografiile online si sa astepte sa fie contactati.”

Website-ul doreste ca femeile sa se simta ca si cand achizitioneaza un barbat iar home page-ul chiar anunta „Sunt 0 barbati in cosul de cumparaturi”. Desi mie mi se pare ca este umilitor pentru barbati si nicio cinste pentru femei afacerile pentru „Adopte Un Mec” sunt infloritoare si site-ul are peste 300 de milioane de afisari pe luna.

Parerea mea e ca acest „magazin” are chiar barbati aratand a marfa, dar feministele spun ca acelasi lucru li se intampla si femeilor din popularul Red Light District din Amsterdam. Conform unuia din baietii aflati in vitrine, aceasta publicitate n-ar trebui luata prea in serios. „Au minti deschise si sunt abordabili. Iau totul ca pe o gluma si cred ca asa trebuie vazute lucrurile – ca o distractie”.

Parizianul Adopta-un-Tip va fi deschis timp de 10 zile inainte de a se muta in alt mare oras al Frantei sau chiar in Elvetia.

Comentati?