Ambalajul elegant este un moft?

Ambalarea eleganta a oricarui produs ar trebui sa fie conditie la angajarea in comert. Elegant sau cel putin corect. Indiferent ca vinzi portocale, carnati, flori sau articole de imbracaminte, ca te afli in mall, intr-un magazinas de cartier, la supermarket ori intr-un magazin cochet de pe Victoriei ori din Dorobanti. Si daca la magazinul de cartier nu te astepti ca vanzatoarele sa aiba si ceva pregatire pentru asta, cand intri intr-un magazinas cu pretentii, te astepti ca domnitele de-acolo sa isi respecte macar produsele (daca nu si clientii ce le mai deschid usile si mai si intentioneaza sa cumpere ceva) iar o bluzita fina precum aripa unui fluture sa nu iti fie pusa intr-o punga banala de plastic (de-aia de 0,2 lei in care in piata iti pune taranul cateva rosii sau doua legaturi de patrunjel).

Ambalarea corecta contribuie la consolidarea reputatiei produsului, iar in cele mai multe cazuri, o ambalare ideala inseamna „simplu, unic si impresionant”. Veti intelege deci de ce mi-a atras atentia Miranda Laskowska. Ca majoritatea designerilor, si ea crede ca o culoare potrivita poate da mai multa forta unui produs. Iata doar una din ideile ei:

Ambalajul este considerat ca fiind cea mai buna „solutie pentru desfacerea cu amanuntul” pentru exact situatia de care va spuneam un pic mai sus. Pur si simplu asezati obiectul de imbracaminte pe bucata de carton fin, rulati cartonul si prindeti cu o banda elastica. Nu este si practic si impresionant (mai ales daca si cartonul e unul fin)? Ba mai mult, ambele parti ale foii de carton pot fi folosite pentru branding sau publicitate!

Sau ce spuneti de pastrarea pastilelor ce le luati in fiecare zi in acest mod?

Comentati?