Coca-Cola Ltd. are deja o istorie in a folosi pufosi ursi polari in reclamele sale, insa in acest an marele producator de bauturi carbogazoase folosesc marketingul pentru a sublinia eforturile de protejare a habitatului acestui minunat animal.
Coca-Cola Canada isi schimba culoarea can-urilor in alb din clasicul rosu pe intreaga perioada a sarbatorilor de iarna pentru a onora ursul polar ca parte a noii sale campanii “Arctic Home”, tintita pe cresterea notorietatii dar si de fonduri pentru a sprijini actiunea World Wildlife Fund de ajutare a acestor animale.
Glazen oog
- Edit
Bravo Coca-Cola! Fiind mare iubitor de ursi polari promit sa-mi dublez consumul de Coca-Cola!
😀
Lucia Reich
- Edit
🙂 stii ca nu-i sanatoasa coca-cola, nu? dar nu mai conteaza, cel putin acum pe perioada sarbatorilor, si mai ales pentru ursuleti 🙂
Glazen oog
- Edit
Sunt prea batran ca sa mai conteze…
Si la urma urmei nu e pentru mine… e pentru ursuleti! 😀
Glazen oog
- Edit
And one more thing… (cum spunea un anonim) s-a demonstrat stiintific, ca cel mai nociv lucru este MUNCA!!! Si nimeni nu lupta pentru eliminarea/interzicerea ei…. 😀