Absolut de neinteles

Facem si noi din cand in cand cate un lucru cu adevarat bun, ne lauda strainii pentru chestii de creativitate, de inteligenta (nu pentru nimicuri), iar noi avem un comportament cel putin de neinteles: ne retragem la loc in carapace, stergem orice urma a creatiei noastre si ne prefacem ca nu s-a intamplat.
Am gasit pe un site american, cateva randuri absolut elogioase despre o campanie sociala semnata Romanian Traffic Police, datate 27 Septembrie 2006. Este vorba despre 3 afise parodie care au ca numitor comun incompatibilitatea dintre alcool si sofat. Le-am cautat (crezand ca din cauza ignorantei proprii nu am auzit de campanie la momentul potrivit) si nu am gasit decat cateva randuri intr-un singur ziar, intr-un articol dedicat publicitatii. Voi le-ati vazut pana acum?

Saptamana Financiara scria pe 13 Aprilie 2007: „Printre parodiile autohtone mai cunoscute care circula viral pe Internet se numara o serie de printuri care parodiaza Vodka Absolut, una dintre preferatele parodiei in toata lumea. Campaniile Absolute Tragedy, Absolute Stupidity, Absolute Insanity fac legatura intre alcool si accidentele de circulatie si se regasesc pe zeci de bloguri, inclusiv din strainatate. Deocamdata, la noi, reclamele stau destul de linistite pe site-urile dedicate advertisingului, ici, colo mai au parte de cate o critica sau de vreo lauda pe forumuri si pe bloguri.

AD Punch pe 27 Sept 2006: Noticeably the ad campaign seems to be similar as that of Absolute vodka ad campaign however; the execution of the parodied ad is extremely well with some sense of freshness as well. The ad campaign by Bucharest Traffic Police aims at spreading awareness against drunk driving. The ad clearly delivering the message that where drunk driving can lead you to. This is of course an impressive ad campaign by the Bucharest Traffic Police.

Steve Hall (AdRANTs) 27 Sept 2006: We’re quite sure Absolut won’t think this ad campaign is funny but neither will the Bucharest Traffic Police who are riffing on the long running Absolut campaign to deliver a powerful „don’t drink and drive” message. Basic. Simple. Honest. We wonder what Absolut’s legal department thinks. See the two other versions of the ad.

Comentati?