Imi pare rau … as fi putut s-o fac, dar n-am facut-o

gratis_logo_greenpeace

Organizatia activistilor de mediu Greenpeace, deloc straina controverselor de orice fel in legatura cu mediul, a „comis-o” din nou! Odata cu inceperea U.N. Climate Change Conference in Danemarca, grupul si-a unit fortele cu producatorul de materiale de constructii TckTckTck pentru a „imbraca” aeroportul din Copenhaga cu imaginile drastic modificate ale celor mai importanti lideri mondiali ce participa la summit. Desi unii observatori ai industriei au etichetat campania drept „schioapa” si „dura”, grupul spune ca reactia la ad-urile de pana acum a fost „fenomenala”.

Posterele mentionate anterior ii prezinta pe Presedintele american Barack Obama, Cancelarul german Angela Merkel, Presedintele francez Nicolas Sarkozy si Premierul britanic Gordon Brown, doar ca sa-i enumeram pe cei mai importanti, asa cum ar putea arata in 2020. Alaturi de imaginea fiecarui lider sunt prezentate scuzele prezentate viitorului: „Imi pare rau. Am fi putut opri schimbarile de mediu catastrofale … Dar n-am facut-o”. Toby Cotton, copy-writer-ul reclamelor, spune ca intentia sa a fost sa faca „liderii lumii sa se gandeasca de doua ori asupra consecintelor actiunilor sau inactiunilor de astazi.”

obama

merkel

sarkozy

brown-climate-change

Intrebat daca ad-urile lui au generat vreo reactie din partea diferitilor lideri mondiali sau din partea staff-urilor lor, un pustator de cuvant al Greenpeace a declarat: „Asteptam cu nerabdare reactiile sefilor de stat pe masura ce sosesc,” adaugand ca ad-urile au devenit „destul de populare” pana acum.

Comentati?