Calatoria

scarlet johansonTu faci calatoria, sau calatoria te formeaza?

Am descoperit in urma cu ceva timp o reclama pentru Louis Vuitton. O micuta bijuterie pe care nu ma asteptam s-o vad legata de marca de super lux, nu pentru ca n-ar fi meritat-o, ci pentru ca nu credeam ca un brand atat de exclusivist sa-si faca reclama la televizor. S-ar putea sa gresesc, dar cred ca spotul din 2008 este prima reclama pentru tv a LV.

Debutul (de atunci) la tv al agentiei Ogilvy Paris cu o reclama pentru brandul de lux Louis Vuitton afost, in fapt, continuarea campaniei print. In campania pe print au folosit imaginea mai multor vedete: astronauti, muzicieni, actori, sportivi; in video insa au ales montajul unor calatorii propunandu-ne tema „omul face calatoria sau calatoria creeaza omul”?”

louisvuittonastronaut

lv1

lv2

iqct5h
Pentru acest spot Laure Bayle a fost producatorul agentiei alaturi de Christian Reuilly. Bruno Aveillan a regizat filmul pentru Quad Productions (Martin Coulais – producator, Philippe Lesourd – director de productie iar Bruno insusi a facut toata munca de cameraman). Manual Beard de la WIZZ Paris a facut post productia, iar editarea apartine lui Fred Olszak.
A fost difuzata in 13 limbi diferite in anumite cinematografe, pe unele retele de cablu si doar pe cateva canale transmise prin satelit in cursul lui 2008. Veti observa ca nu este un spot tipic de 30 de secunde, acesta fiind unul de 90. Alegerea acestui format permite celor de la Louis Vuitton sa transmita pe indelete esenta cu care te imbogateste o calatorie ca proces, atat de descoperire cat si de auto-descoperire, ne spune Antoine Arnault, Director de comunicare al Louis Vuitton. “Timpul este luxul final.”
Frumos spus, mai ales daca ne gandim la costurile fiecarei secunde de expunere media astazi … “Timpul ESTE luxul final.”

Louis Vuitton s-a intors inapoi la radacini si a platit un omagiu artei de a calatori. Pana la urma e cat se poate de normal, calatoria este parte integranta din ADN-ul marcii. Nicaieri in aceasta reclama nu veti gasi trimiterea stereotipa la „bling-ul” asociat cu Vuitton. Eu cred ca e un interesant flashback al timpurilor trecute, cand numai seturile de calatorie cunosteau monograma istorica pretuita de milioane de oameni.

Urmariti-l si voi si vedeti daca va place. Mie mi-a placut … Mi-a placut si imaginea fetei din masina ce se uita pe geamul ei. Mi-e atat de cunoscut sentimentul …

Unde ma va duce viata pe mine? Sa zicem ca daca ar putea, as vrea sa-mi dea posibilitatea sa vizitez Asnieres, acolo unde exista Muzeul Louis Vuitton. Din nefericire, nu este deschis publicului … astfel ca sansele sunt infime spre inexistente, asa ca poate viata va alege sa-mi implineasca un vis, acela de a vedea Scotia insotita de un LV original precum cel al lui Sean Connery … si daca se poate, cu tot cu Sean Connery! 😀

Un comentariu pe “Calatoria

Comentati?