Creativitate in cele mai neobisnuite locuri

Paste. Paste fainoase.

Cabluri atarnand sunt o imagine familiara pentru strazile din Bangkok (si nu numai); Procter & Gamble a decis sa profite de felul in care arata firele lungi si incurcate ce atarna prin oras si seamana cu cositele de abanos ale domnitelor din zona. Pentru a promova linia de sampoane P&G Rejoice, a pozitionat un pieptene mare si verde pe liniile telefonice, cu urmatorul mesaj „Incalcit? Treci pe Rejoice Conditioners.”

Un print al unei cesti de cafea Folgers a fost plasat deasupra unui capac de canal in New York City, USA. De jur-imprejurul cestii scrie „Hey, Oras care nu dormi niciodata. Trezeste-te”.

Interesant mod de aplicare a vopselei Coop; pe laterala unei cladiri ce da spre parcare.

O reclama desteapta pentru HSBC semnata Ogilvy & Mather Mumbai in India. Banca a dorit sa sporeasca constientizarea pericolului ce-l aduce incalzirea globala, asa ca pe baza piscinei tipii de la agentia de publicitate au lipit fotografia aeriana a unor zgarie nori. Efectul este exact cel scontat: pare ca orasul s-a scufundat si inoti printre varfurile cladirilor.

Watch Around Water este o campanie destinata educarii publicului in legatura cu cat de adecvata este supravegherea, si sa incurajeze astfel parintii/tutorii sa-si asume responsabilitatea unei supervizari corespunzatoare a copiilor in timp ce viziteaza facilitati acvatice publice.

Un afis al faimosului producator de cutite Zwilling J.A. Henckels.

„Mii de oameni sunt tinuti prizonieri pentru credinta lor, in locuri mai ingrozitoare decat acesta. Scrie pana ii vei elibera pe totii. Amnesty International”.

Comentati?