Louboutin si-atat.

Este tot mai greu sa creezi acele reclame care sa faca oamenii sa vorbeasca despre produsele promovate. Uneori reclama este mult prea buna pentru produs, alteori se aliniaza planetele si totul este posibil. Ne-o demonstreaza fotograful francez Khuong Nguyen ce ne arata in campania pentru Christian Louboutin „Toamna/Iarna 2010-2011”. Interesanta, creativa, cu niste postere uimitoare ce prezinta renumitii pantofi de lux cu talpa rosie. Ca de obicei, compozitii nebune si pantofi frumosi! Bucurati-va!

Ah! Sa nu uit, am promis unei prietene si ma tin de promisiune cu mare placere:
Ii multumesc Dianei Blinda pentru ca ea m-a inspirat si m-a ambitionat sa caut posterele atunci cand si-a postat pe Facebook o cerere pentru Mos Craciun, oferindu-i mura-n gura toate indiciile, adica unul din ad-uri: nr.4! Daca il vedeti pe Mosul spuneti-i va rog ca Diana vrea anul asta o lista intreaga din care nu trebuie sa lipseasca Louboutinii, da? Si sa nu uite, pentru ca domnita aceasta a scris lista inca din Mai! Musai!

Comentati?