Creativii din publicitate in cautarea lor asidua de noi spatii de expunere, folosesc in acest post coloane, stalpi si piloni in campaniile pentru diverse companii. Iata cele mai ingenioase dintre ele:
Publicitate Anti Fumat
Coloane de publicitate normale in Germania s-au transformat in gigantice mucuri de tigari in scopul incurajarii fumatorilor sa renunte la fumat.
Coalitia globala pentru Pace
Postere creative au fost concepute pentru a imbraca stalpii sau coloanele ce le vor folosi drept suport; ele militeaza pentru incetarea razboiului din Irak.
Publicitate McDonald’s
Aceasta este o coloană standard de publicitate daneza. Partea de sus a coloanei de publicitate nu a fost modificata. Doar posterul a fost lipit. „Shelter(adapost) oferit de McDonald’s”.
Greenpeace
Piloni de publicitate transformati in gigante seringi medicale. „Nu exista nici un medicament mai bun pentru mediu decat propria contributie”.
Reclama la Ice Age
Coloane creative de anunturi promoveaza filmul de animatie Ice Age 2: The Meltdown.
Reclama pentru Sci-Fi Channel
„Invazia OZN-urilor” coloana de publicitate ce promoveaza Canalul TV Sci-Fi.
Reclama Fiat
Autocolante lipite pe pilonii deteriorati din spatiile de parcare: „Salvati stalpii. Fiat Stilo cu senzor de parcare”.
Toys „R” Us
Publicitate pentru promovarea colectiei de jucarii gonflabile Toys „R” Us.
Coloanele de publicitate ordinare s-au transformat intr-un gigant sul de hartie igienica in Dusseldorf, Germania.
Heineken foloseste expunerea publicitara pe coloane in Elvetia pentru a ne reamintesti sa nu bem si sa conducem.