Am vazut o reclama pentru Cartier: „Odyssey”. „L’Odyssée de Cartier” este un scurt film regizat de Bruno Aveillan ce a avut un buget de peste 5 milioane $ si doi ani de munca. 3 minute si jumatate in care Cartier exploreaza istoria a 165 de ani de pasiune pentru creatie si de interactiune cu mai toate culturile lumii pe care le puteti urmari aici.
Dar adevarata bijuterie de la Cartier (pentru mine) este de fapt Shangri-La – „It’s in our nature”. Campania pentru Shangri-La surprinde si subliniaza faptul ca este in natura noastra ospitalitatea din inima. Iar sloganul campaniei spune tot: „There’s no greater act of hospitality than to embrace a stranger as one’s own. It’s in our nature.” Imbratisarea care ne defineste.
Cercusoare
- Edit
Nu degeaba maestrul Bruno Aveillan e considerat a fi unul dintre cei mai distinși și creativi artiști din industria comunicării (și nu numai … )
Mi-a plăcut mult și https://www.youtube.com/watch?v=2MPycdg8q9Q
Apropo, să-mi aducă și mie moșu o piatră din aia 😉 , pt.că … merit! :))
Lucia Reich
- Edit
Oh, daaaa! Ce frumos clipul! Multumesc. Si sper ca Mosu’ sa-ti aduca si tie o pietricica d-aia 😀