Povesti avand ca pretext reclame

Povesti avand ca pretext reclame

Nu stiu despre voi, dar mie imi plac povestile brandurilor serioase care sunt spuse folosind ca pretext reclama. Aveti mai jos doua dintre ele, una mai frumoasa ca cealalta. Mie imi place mai mult a doua si pentru ca este vorba de masini, dar amandoua sunt excelente.

Cuvantul „somptuos” n-ar trebui aruncat asa, oriunde, dar in contextul noii reclame pentru Johnnie Walker avandu-l in distributie pe Jude Law lenevind pe ceea ce ar putea fi cea mai scumpa clasica barca din lume, plutind pe apele de safir ale Mediteranei, e absolut acceptabil.

Va invit la un festin vizual de aproape 7 minute, infuzat cu stil, bani si vibe-ul Talentatului Domn Ripley alaturi de un incantator Giancarlo Giannini.

O reclama asa cum ar trebui sa fie toate: o poveste!

Jude-Law

Giancarlo-Giannini

Si dupa primul episod a venit si al doilea. O poveste la fel de frumoasa care sub pretextul reclamei vorbeste despre pasiunea pentru masina, pentru condus dar si depre ospitalitate si gratitudine si bunatate. Jude Law, Giancarlo Giannini si Zhao Wei. Dar si in doua scurte clipiri – cameo – Jenson Button adica Jenson Alexander Lyons Button MBE pilot britanic de Formula One, in prezent concurand pentru McLaren (este Campionul Mondial de Formula One din 2009, conducand pentr Brawn GP) iar la minutul 8:10 apare marele campion Mika Hakkinen „the Flying Finn” pilot finlandez de curse, campion mondial de F1 in 1998 si 1999 in timp ce facea parte din echipa McLaren. Savurati si Concertul pentru mandoline al lui Antonio Vivaldi.

Comentati?