KLM este o linie aeriana olandeza careia eu nu am ce sa-i reprosez. Are preocupare pentru a-si crea si mentine o imagine foarte buna, iar de curand am descoperit doua campanii excelente pe care va invit sa le vedeti astazi. (foto: klmcargo.com)
Prima – KLM Raspunsuri Live – se refera la disponibilitatea lor de a raspunde clientilor sai in maxim o ora prin intermediul contului lor de Twitter. Pentru a-si promova serviciul activ 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana au inlocuit raspunsurile clasice scrise pe ecran cu un alfabet viu. Timp de o zi, KLM Reply a folosit 140 de angajati KLM dand raspunsuri prietenilor sau celor ce le urmareau tweet-urile si postarile, asambland raspunsurile live chiar sub ochii lor. Si totul in maxim o ora.
Cea de a doua, ce a fost activa in februarie, are in vedere interactiunea olandezilor cu clientii, serviciu numit KLM Surprise de pe Aeroportul Schiphol Amsterdam. Au incercat sa „urmareasca modul in care se imprastie fericirea”, campania insemnand surprinderea calatorilor cu mici cadouri bazate pe profilul de pe reteaua de socializare.