Publicitate ecologica

Publicitate mai verde decat asta nu se poate: Coca-Cola si World Wildlife Fund au dezvelit in Filipine un panou de 18*18 m acoperit de plante de ceai Fukien, care absorb poluarea aerului. Fiecare planta poate absorbi pana la 13 kilograme de dioxid de carbon pe an.

„Acest panou ajuta la atenuarea poluarii aerului din apropierea sa si poate absorbi un total estimat anual de 20 tone de dioxid de carbon din atmosfera” spune botanistul Anthony Gao.

Restul panoului este la fel de ecologic. Plantele stau in 3.600 vase confectionate din sticle vechi de coca-cola si concepute sa ajute plantele sa creasca lateral. Amestecul din ghiveci a fost facut din subproduse industriale si ingrasaminte organice, iar un sistem de irigare prin picurare a fost instalat, economisind astfel apa si ingrasamantul si permitand apei sa se scurga incet spre radacinile plantelor printr-o retea de supape, tevi, tuburi.

„Suntem mandri ca am adus la viata primul panou viu in tara”, spune Guillermo Aponte, presedinte al Coca-Cola Filipine. „Este intruchiparea angajamentului companiei noastre de a „Trai pozitiv” prin tot ce facem. Cu acest prim pas speram sa-i inspiram pe filipinezi sa ni se alature in calatoria noastra pentru ca stim ca impreuna putem avea un impact pozitiv. (sursa: PSFK)

Comentati?