Noul Audi intarata BMW-ul

Lupta dintre Audi si BMW pe taramul publicitatii continua cu un nou episod. Duelul neoficial din online a inceput in 2009, cu panourile Audi si BMW plasate in Los Angeles. Intitulat la acel moment „Razboiul panourilor”, s-a raspandit viral pe tot web-ul si in toate publicatiile print. (foto: adfreak)

In lunile ce au urmat Audi si-a continuat campaniile agresive de marketing si majoritatea anunturilor si clipurilor video au tot zgandarit concurenta si, de cele mai multe ori, in special BMW.

Asa ca vine ca ceva normal faptul ca cea mai recenta reclama Audi urmeaza aceeasi cale. Audi joaca un nou spot raspunzand crizei de aprovizionare cu o teza explicativa la sfarsitul filmului: „Tot mai multi – decat oricand inainte – parasesc BMW, Mercedes si Lexus pentru Audi”.

Ramane de vazut daca anuntul va ajuta constructorul de automobile din Ingolstadt in lunga sa calatorie in topul pietei auto premium americane.

2 comentarii pe “Noul Audi intarata BMW-ul

  1. Raman la opinia ca e visul lui Audi de a ajunge BMW :))) pana la urma achiztiile auto sunt emotionale …

  2. aici nu mai conteaza marcile, serios! astia isi dau la glezne doar din placere. de-acum este doar meciul creativilor din agentiile de publicitate 🙂

Comentati?