Esecul: Secretul succesului

Esecul. Simplul gand al acestuia poate paraliza chiar si cele mai eroice gandiri si tine departe de plansa de desen ideile marete. Dar e oare esecul atat de rau? Am aruncat o privire asupra pataniilor Hondei in cursele de formula1, pentru a intelege cum pilotii, designerii si inginerii lor s-au inspirat din esec in scopul de a se motiva pentru succes. De la culori neinspirate pana la motoare distruse, riscurile individual asumate furnizeaza o imagine onesta asupra celui mai de temut gand: esecul. Vizionati filmul si descoperiti cum poti transforma esecul. Acest film este deasemenea si o lectie de viata.

Nu-i de mirare ca producatorii americani si europeni pierd batalia impotriva tipilor astora. Strategia lor de business este „lets make a kick-ass car through innovation”. Strategia celorlalti este “let’s wondered how to make more money to out stock holders and how to get bigger bonuses”. Cu alte cuvinte ei se japonezii se gandesc la inovatie pentru a castiga, restul doar la bani, cat mai multi bani, pentru bonusuri personale.

In urma cu trei ani erau pe ultimul loc. Uitati-va cat de repede au invatat. Motto-ul lor este “singura sursa de avantaj competitiv durabil poate fi capacitatea de a invata”. Wow! Intr-o buna zi se vor intoarce in F1 … pentru a fi cei mai buni. Au esuat, dar asta este doar o parte din cautarea perfectiunii.

Comentati?