BMW si Audi se dueleaza din nou, de data aceasta pe „campul de bataie al marketingului”. Si unde era cel mai nimerit sa se intample aceasta batalie, daca nu in California?!? La intersectia Bulevardelor Santa Monica cu Beverly Glen, Audi a pus un billboard prezentandu-si noul Audi A4 alaturi de textul: “Your move, BMW”. Pur si simplu o manusa aruncata!
Dealerul BMW Santa Monica, dealer local, a ridicat-o si a intrat in jocul virtual de sah … desigur, cu masini in loc de pioni, regi sau regine. Care este totusi regele dintre cei doi? Sa fie BMW M3 Coupe sau Audi A4? Este oare o comparatie corecta? Probabil ca nu, dar in final conteaza doar ca este o joaca haioasa a unor oameni cu mult umor.
Juggernaut Advertising, este agentia (independenta) cu sediul in California, Santa Monica, ce a initiat aceasta campanie tactica de marketing outdoor in numele BMW Santa Monica, campania fiind raspunsul pentru billboardul Audi ce provoaca BMW cu replica “Your move, BMW.”
Creativitatea Juggernaut Advertising s-a materializat in raspunsul BMW M3: “Checkmate.” si este pozitionat la fel de evident si in aceeasi directie a traficului ca si ad-ul Audi. Dupa ce au identificat o oportunitate geografica unica si imediata in traficul intens de pe Bulevardul Santa Monica, intre Beverly Hills si Santa Monica, Juggernaut a prezentat-o celor de la BMW Santa Monica. “Cand am auzit ideea, ne-a placut si nu am rezistat tentatiei” au spus cei de la BMW.
P.S.: Daca cineva vine cu o idee si mai buna ca raspuns la billboard-ul Audi, este invitat sa se adreseze celor de la BMW. Hai sa vedem putina creativitate!
UP-DATE: au aparut deja cateva raspunsuri pentru Audi, din care va prezint in continuare cateva. Jocul ramane in continuare deschis! Spor la creativitate!!